החזרות והחלפות
מדיניות החזרות והחלפות
1. לקוחה יקרה, ליקוט הזמנתך מבוצע באופן מבוקר וממוחשב. אם נפלה טעות בהזמנתך, אנא פני למחלקת שירות הלקוחות שלנו עד 48 שעות מקבלת החבילה ועדכני אותנו על חוסר או פגם במוצר.
2. חשבונית להזמנה נשלחה לכתובת המייל שהוזנה במעמד הרכישה. לקבלת העתק חשבונית נא לפנות לשירות לקוחות.
3. אין באמור לעיל בכדי למצות זכויות של אלקליל או לגרוע מכל סעד משפטי שאלקליל זכאית לו.
4. אם את מעוניינת במוצר חלופי או החזר כספי, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות, או עקבי אחר ההנחיות הבאות.
5. אם את מעוניינת במוצר חלופי או החזר כספי, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו ב- WhatsApp או עקבי אחר ההנחיות הבאות:
- בהודעה בעל פה באחד מסניפי המותג.
- בדואר רשום לכתובת הנחושת 4, ת"א.
- בדואר אלקטרוני בכתובת - bbonline@il.estee.com.
- באמצעות אתר האינטרנט שלנו באמצעות הלינק הייעודי לביטול המצוי באתר שלנו - https://www.bobbibrown.co.il/cancellation.
- 6.1. באמצעות אחת מחנויות המותג:
- גשי לכל חנות של המותג יחד עם חשבונית זו והפריט שאותו תרצי להחזיר.
- כנגד החזרת הפריט ניתן לקבל שובר זיכוי או החזר כספי בכפוף לחוק (כמפורט לעיל).
- בהחזרה לאחת מחנויות המותג, הזיכוי תקף לשימוש בחנויות המותג בלבד.
- בהחזרה למחסני החברה (באמצעות דואר ישראל או שליח עד הבית), הזיכוי תקף לשימוש באתר המותג בלבד.
במידה ובחרת בזיכוי :
- 6.2. באמצעות סניף הדואר:
- בדף הבא נמצא טופס החזרה, סמני x בשורה של הפריט אותו תרצי להחזיר וצייני את סיבת ההחזרה מתוך הסיבות הרשומות מטה.
- הכניסי את הפריטים אשר ברצונך להחזיר לשקית האפורה שהתקבלה במשלוח שמשמשת גם כשקית גוביינא, צרפי את טופס ההחזרה שמילאת ואטמי את החבילה.
- מידה ואין ברשותכם את האריזה והשקית המקורית, ניתן לארוז בכל אריזה אחרת בתנאי שתהיה אטומה וקשיחה כך שתשמור על שלמות המוצרים ושלא יאבדו. הורידו את מדבקת הגוביינא כאן, הדפיסו והדביקו על גבי החבילה ומסרו אותה בסניף הדואר. (ניתן גם לרשום עצמאית את הפרטים הרלוונטיים: אלקליל - החזרות | ת.ד 439 | תל אביב 6158001).
- לא יוחזרו עלויות עבור משלוח שלא בוצע באמצעות מדבקת הגוביינא של החברה.
- ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה, אנו נשלח מייל על זיכוי אמצעי התשלום שלך או זיכוי לשימוש באתר המותג, עד 14 ימי עסקים.
- 6.3. באמצעות שליח עד הבית:
- אם רכשת במינימום 299 ₪ יש להיכנס לאתר הייעודי לכך בכתובת: https://elcreturns.com ולפעול עפ"י ההנחיות.
- ניתן להשתמש בשירות זה פעם אחת לאותה הזמנה. במידה ותרצו להחזיר מוצרים נוספים מאותה הזמנה שלא החזרתם בשירות עם שליח ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.
7. החזרות חינם על מוצרי מייק אפ
במידה ורכשת מייק אפ ותרצי להחליפו, פעלי לפי השלבים הבאים:
- באריזה שקיבלת יש מדבקת דואר גוביינא וחשבונית. הדביקי את מדבקת הגוביינא על גבי האריזה והכניסי את החשבונית ואת הפריטים שברצונך להחזיר.
- גשי לסניף הדואר הקרוב אלייך ושלחי אלינו את החבילה ללא עלויות.
- אין צורך לעמוד בתור אלא רק למסור את החבילה עם מדבקת הגוביינא אלינו ואנחנו נזכה אותך עם הגעת החבילה.
- שירות החזרות לאחר התנסות עבור מייק-אפים בלבד. ניתן לקבל החזר כספי מלא בכל אחד מהסניפים. בהצגת קבלה שתוקפה עד 30 יום מיום הרכישה.
- החברה רשאית לבטל מדיניות ההחזרה אחרי התנסות בכל עת ומכל סיבה.
8. הוראות בנוגע לאנשים עם מוגבלות, אזרחים ותיקים ועולים חדשים
8.1. אם הנך אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, את רשאית לבטל את העסקה, בכפוף לחוק, בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המשלוח או מיום קבלת חשבונית, לפי העניין, לפי המאוחר.
שאלות נפוצות
עם סיום תהליך ההזמנה שלכם באתר, אנחנו מתחילים לטפל בה באופן מידי על מנת שנוכל לספק לכם אותה מהר ככל שניתן. מסיבה זו, לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה מרגע שנשלחה, אך ניתן לבטל אותה בתום סיום הליקוט (עם קבלת החשבונית במייל).
• תוך כמה זמן אקבל החזר כספי עבור המוצרים שהוחזרו?
החזר כספי יתבצע לאותו אמצעי תשלום בו השתמשת בעת הקנייה תוך 14 ימי עסקים.
• בעת החלפת פריט מופיעות שתי עסקאות בכרטיס האשראי שלי - האם אתם יכולים להסביר?
כאשר מתבצעת החלפה היא נעשית בשני שלבים:
- זיכוי מונפק עבור הפריט(ים) שהוחזרו.
- הזמנה חדשה וחיוב בעבור הפריט(ים).
• השתמשתי ב-PayPal כדי לבצע את הרכישה, האם אני יכולה להחליף את המוצרים שקניתי?
כן. ניתן להחזיר את המוצרים לפי מדיניות ההחזרות שלנו, והזיכוי יתקבל דרך PayPal. לשאלות נוספות בנושא ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות ב-WhatsApp
• האם אני יכולה להחזיר מתנה שקיבלתי מבלי ידיעת המזמין?
לצערנו לא. במעמד החזרת המוצרים אנו נבצע זיכוי עסקה של פרטי המזמין.
• איך מבטלים עסקה שבוצעה באתר?
בשגרה:
בכדי לבטל עסקה שכבר בוצעה באתר יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו ולבקש ביטול. כאשר ההזמנה תסיים ליקוט תגיע אליכם חשבונית במייל, לאחר מכן יהיה ניתן לבקש ביטול ולקבל זיכוי. שירות הלקוחות ידאגו לזכות אתכם עד 14 ימי עסקים מיום קבלת האישור.
במועדים מיוחדים כמו לילה לבן או חודש נובמבר:
עקב עומסים ייתכנו עיכובים בחברת המשלוחים ובמחלקת הזיכויים. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בוואטסאפ על מנת לטפל בבקשתכם עד 30 ימים.
• מה קורה אחרי ששלחתי את בקשת ההחזרה אליכם?
לאחר ששלחתם את בקשת ההחזרה, שליח או נציג מחברת המשלוחים ייצור איתכם קשר תוך שלושה ימי עסקים לתאום שעת איסוף החבילה. שימו לב, ייתכנו שינויים בזמני יצירת הקשר ובזמני האיסוף בתקופות עמוסות.
• האם שירות החזרה באמצעות שליח כרוך בתשלום?
השירות אינו בתשלום. אך הוא זמין להזמנה בשווי מעל 299 ₪ שבוצעה באתר האינטרנט הרשמי של המותג בלבד. כרגע לא ניתן לקבל את השירות בתשלום נפרד. אם תרצו להחזיר/להחליף הזמנה או חלק ממנה ששוויה נמוך מ-299 ₪, ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.
• ניתן לבצע שינוי לאחר ששלחתי את בקשת ההחזרה?
בוודאי. במידה ותרצו לשנות את כמות או סוג הפריטים המוחזרים לאחר שנשלחה הבקשה באתר הייעודי לכך, אין צורך לעדכן אותנו או לבצע שינויים נוספים באתר, אלא פשוט לצרף או להסיר את הפריטים מהחבילה ולעדכן את פרטי ההחזרה בתעודת המשלוח שקיבלתם עם ההזמנה. בכל מקרה, אנחנו מבצעים את הזיכוי על המוצרים המוחזרים בלבד.
• האם ניתן להחליף מוצרים או גוונים באמצעות שירות זה?
לצערנו כרגע השירות פתוח להחזרות בלבד. במידה ותרצו להחליף מוצר או גוון, ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.