חיפוש

שאלות נפוצות

משלוחים

שיטת משלוחזמן אספקהעלות משלוח
להזמנות מ 249 ₪
ומעלה
עלות משלוח
להזמנות עד 249 ₪
חברת שילוח
שליח עד הבית 5-7 ימי עסקים*חינם25 ₪חברת שליחויות

* למעט יישובים מרוחקים - עד 9 ימי עסקים. לרשימת היישובים המרוחקים לחץ כאן.

* ספירת ימי העסקים תחל מיום העסקים הבא. יום עסקים מסתיים בשעה 18:00, ללא סופי שבוע, ערבי חג וחג.

* ייתכנו שינויים בזמני האספקה בתקופות עמוסות וחריגות. זמני האספקה יפורסמו באתר.

  • 1. מהם זמני האספקה שלכם?

    משלוח עם שליח עד הבית-

    זמן האספקה באמצעות שליח עד הבית הוא עד 5-7 ימי עסקים (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה) ו עד 9 ימי עסקים ביישובים מרוחקים. לרשימת היישובים לחץ כאן.
    אספקת מוצרים באמצעות שליח עד הבית מתבצעת בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב). במקרים מסוימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוח לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם מראש.
    * שימו לב, לא ניתן לבחור את שעות אספקת המשלוח.

    משלוח לנקודת איסוף (Click&Collect)-

    בעת ביצוע ההזמנה, ניתן לבחור נקודת איסוף נוחה לכם. כאשר החבילה תהיה בדרך לנקודת האיסוף תשלח אליכם הודעת SMS עם פירוט שעות הפעילות של נקודת האיסוף. יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף.
    לאחר שבוע ימים תוחזר אלינו החבילה למחסנים.
    שימו לב, חלק מנקודות האיסוף הם לוקרים. אם בחרתם נקודת איסוף כזו ועודכנתם כי הלוקר מלא, תוכלו לבחור נקודת איסוף אחרת קרובה לביתכם או לשנות את שיטת המשלוח לשליח עד הבית ללא תוספת תשלום. לרשימת הלוקרים לחץ כאן.

  • 2. האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

    במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות בלבד. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א'-ה', בשעות: 8:00-17:00 , ב- WhatsApp: 03-7770888. לא יהיה ניתן לשנות את שיטת המשלוח להזמנה שבוצעה מעבר לשעות פעילות המוקד.

  • 3. האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

    כאשר ישלח SMS מחברת המשלוחים שלנו עם הודעה שהמשלוח בדרכו אליכם, תוכלו להשיב להודעה בצירוף הכתובת המעודכנת אליה תרצו שההזמנה תגיע. שימו לב, שינוי כתובת עלול להאריך את זמן המסירה.

  • 4. אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?

    תוכלו לאשר לשליח להשאיר את החבילה ליד הדלת או בארון החשמל. במקרה כזה לא נהיה אחראים על גניבה ו/או אובדן או כל נזק עקיף או תוצאתי אחר שיגרמו לחבילה כתוצאה מכך האחריות כולה תהיה עליכם.

בירור סטאטוס משלוחים

  • 5. איך אפשר לעקוב אחר המשלוח?

    כאשר נסיים לארוז את החבילה שלכם ונמסור אותה לחברת המשלוחים, תשלח אליכם הודעת SMS עם סטאטוס המשלוח. שם תוכלו לעקוב אחר ההזמנה, לקבל את פרטי השליח ולשנות את כתובת האספקה, במידת הצורך.

החזרות והחלפות

  • 6. האם ניתן לשנות פרטי עסקה שבוצעה באתר האונליין?

    עם סיום תהליך ההזמנה שלכם באתר, אנחנו מתחילים לטפל בה באופן מידי על מנת שנוכל לספק לכם אותה מהר ככל שניתן. מסיבה זו, שינויים בהזמנה יתאפשרו באמצעות פנייה לשירות הלקוחות שלנו, רק עד חצי שעה מרגע ביצוע ההזמנה בימים א'-ה', בשעות: 8:00-17:00 , ב- WhatsApp: 03-7770888.

  • 7. איך מבטלים עסקה שבוצעה באתר האונליין?

    בכדי לבטל עסקה שבוצעה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בבקשת ביטול (בימים א'-ה', בין השעות 8:00-17:00.) לטובת טיפול מהיר, יש לצרף מספר הזמנה בעת הפניה.
    אם הבקשה מתבצעת עד שעה מביצוע ההזמנה ומקבלת אישור מנציג שירות הלקוחות, המשך הטיפול בה ייעצר מיידית. במידה והתשלום בוצע בכרטיס אשראי, ייתכן ותראו תפיסת מסגרת שתשתחרר תוך שלושה ימים. במידה והתשלום בוצע ב- PayPal הזיכוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים.
    אם הבקשה מתבצעת לאחר יותר משעה מביצוע ההזמנה ו/או אחרי שעות הפעילות במוקד ו/או שנציג שירות הלקוחות טרם אישר את הבקשה, אנו נעשה את מירב המאמצים לעצור את המשלוח לפני שיגיע אליכם. אולם, אם בכל זאת יגיע אליכם, יש לסרב לקבלו ולומר לשליח שביקשתם לבטל. החבילה תחזור אלינו ושירות הלקוחות יזכו אתכם עד 14 ימי עסקים. מייל אישור יישלח למייל שהוזן במעמד ההזמנה.
    *החברה לא תזכה בדמי משלוח במידה והבקשה נעשתה לאחר שעה מביצוע ההזמנה.

  • 8. זמני שליחויות במהלך חודש נובמבר

    במהלך חודש נובמבר יתקיימו אירועי קניות שנתיים ביניהם Shopping IL, Black Friday, יום הרווקים הסיני ו-Cyber Monday. בהתאם לכך צפויים עיכובים בזמני האספקה עקב עומסי עבודה חריגים. על כן, במהלך חודש נובמבר צפי זמן המשלוח יהיה עד 5-7 ימי עסקים, ו-9 ימי עסקים ליישובים מרוחקים.
    ייתכנו שינויים נוספים בזמני האספקה בשל עומסים חריגים. זמני האספקה החדשים יפורסמו באתר.
    בנוסף, הארכנו את שעות מוקד שירות הלקוחות שלנו בתקופה זו. המוקד יהיה זמין לכל שאלה בימים א'-ה' , בין השעות 8:00-17:00 . ב- WhatsApp: 03-7770888

  • 9. איך מחזירים

    לקוח/ה יקר/ה,

    ליקוט הזמנתך מבוצע באופן מבוקר וממוחשב.
    אם נפלה טעות בהזמנתך, אנא פני למחלקת שירות הלקוחות שלנו עד 48 שעות מקבלת החבילה ועדכני אותנו על חוסר או פגם במוצר.
    חשבונית להזמנה זו נשלחה לכתובת המייל שהוזנה במעמד הרכישה.
    לקבלת העתק חשבונית נא לפנות לשירות לקוחות.
    אין באמור לעיל בכדי למצות זכויות של אלקליל או לגרוע מכל סעד משפטי שאלקליל זכאית לו.
    אם את מעוניינת במוצר חלופי או החזר כספי, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות, או עקבי אחר ההנחיות הבאות.

    ט.ל.ח
    אלקליל בע"מ

    מעוניינת להחזיר או להחליף את ההזמנה?

    אם את מעוניינת להחליף או להחזיר את כל או חלק מההזמנה שלך, תוכלי לעשות זאת בקלות וללא עלות באחת מחנויות הרשת בארץ (ניתן למצוא את רשימת החנויות באתר האינטרנט של המותג) או דרך דואר ישראל באמצעות מדבקת הגוביינא (אלקליל -החזרות | ת.ד 439 | תל אביב 6158001) שקיבלת עם ההזמנה. יש לוודא כי לא נעשה שימוש בפריט והוא נמצא באריזתו המקורית. נגיעה של האצבע במוצר, או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. תנאים אלו תקפים להחזרה באמצעות הדואר, וגם להחזרה/החלפה בחנויות המותג. ניתן להחליף את הפריט תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה.

    באמצעות אחת מחנויות המותג:

    • 1. גשי לחנות הקרובה לביתך יחד עם תעודת משלוח זו והפריט שאותו תרצי להחליף.
    • 2. נגד החזרת הפריט ניתן לקבל פריט חלופי או זיכוי כספי או החזר כספי.
    • * זיכוי כספי יינתן רק בהחזרה לאחת מחנויות המותג ותקף לשימוש בחנויות המותג בלבד.
    • * במידה והמוצר נקנה באתר האונליין, החזר כספי יינתן כנגד שליחת המוצר חזרה למחסני החברה או באחת מחנויות המותג.

    באמצעות סניף הדואר:

    • 1. בדף הבא נמצא טופס החזרה. סמני X בשורה של הפריט אותו תרצי להחזיר וצייני את סיבת ההחזרה מתוך הסיבות הרשומות מטה.
    • 2. הכניסי את הפריטים אשר ברצונך להחזיר לחבילה המקורית, צרפי את טופס ההחזרה שמילאת ואטמי את החבילה.
    • 3. הדביקי את מדבקת הגוביינא על גבי החבילה ומסרי אותה לסניף הדואר.
    • * משלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה,
        אנחנו נשלח מייל על זיכוי אמצעי התשלום שלך.
    • * לא יוחזרו עלויות משלוח עבור משלוח שלא בוצע באמצעות מדבקת הגוביינא.

    במידה וקיבלת עם הזמנתך תיק מוצרים מתנה, ובמידה והחזרת את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את תיק המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל ללא תיק המוצרים תזוכה בניכוי 20% משווי ההזמנה.