זקוקה לעזרה?
הזמנות, החזרות/החלפות, משלוחים ועוד.
שיטת משלוח | זמן אספקה | עלות משלוח להזמנות מ 199 ₪ ומעלה | עלות משלוח להזמנות עד 199 ₪ | חברת שילוח |
---|---|---|---|---|
שליח עד הבית | עד 3 ימי עסקים* | חינם | 25 ₪ | חברת שליחויות |
איסוף מנקודת חלוקה | עד 5 ימי עסקים | חינם | 25 ₪ | חברת שליחויות |
* למעט יישובים מרוחקים - עד 5 ימי עסקים. לרשימת היישובים המרוחקים לחץ כאן.
* ספירת ימי העסקים תחל מיום העסקים הבא. יום עסקים מסתיים בשעה 18:00, ללא סופי שבוע, ערבי חג וחג.
* ייתכנו שינויים בזמני האספקה בתקופות עמוסות וחריגות. זמני האספקה יפורסמו באתר.
1. מהם זמני האספקה שלכם?
משלוח עם שליח עד הבית-
זמן האספקה באמצעות שליח עד הבית הוא עד 3 ימי עסקים (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה) ו עד 5 ימי עסקים ביישובים מרוחקים. לרשימת היישובים לחץ כאן.
אספקת מוצרים באמצעות שליח עד הבית מתבצעת בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב). במקרים מסוימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוח לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם מראש.
* שימו לב, לא ניתן לבחור את שעות אספקת המשלוח.
משלוח לנקודת איסוף (Click&Collect)-
בעת ביצוע ההזמנה, ניתן לבחור נקודת איסוף נוחה לכם. כאשר החבילה תהיה בדרך לנקודת האיסוף תשלח אליכם הודעת SMS עם פירוט שעות הפעילות של נקודת האיסוף.
יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף.
לאחר שבוע ימים תוחזר אלינו החבילה למחסנים.
שימו לב, חלק מנקודות האיסוף הם לוקרים. אם בחרתם נקודת איסוף כזו ועודכנתם כי הלוקר מלא, תוכלו לבחור נקודת איסוף אחרת קרובה לביתכם או לשנות את שיטת המשלוח לשליח עד הבית ללא תוספת תשלום. לרשימת הלוקרים לחץ כאן.
2. האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?
במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות בלבד. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א'-ה', בשעות: 8:00-17:00 , בטלפון: 03-7770888 / 5897* או ב- WhatsApp: 050-888-2383. לא יהיה ניתן לשנות את שיטת המשלוח להזמנה שבוצעה מעבר לשעות פעילות המוקד.
3. האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?
כאשר ישלח SMS מחברת המשלוחים שלנו עם הודעה שהמשלוח בדרכו אליכם, תוכלו להשיב להודעה בצירוף הכתובת המעודכנת אליה תרצו שההזמנה תגיע. שימו לב, שינוי כתובת עלול להאריך את זמן המסירה.
4. אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?
תוכלו לאשר לשליח להשאיר את החבילה ליד הדלת או בארון החשמל. במקרה כזה לא נהיה אחראים על גניבה ו/או אובדן או כל נזק עקיף או תוצאתי אחר שיגרמו לחבילה כתוצאה מכך האחריות כולה תהיה עליכם.
5. איך אפשר לעקוב אחר המשלוח?
כאשר נסיים לארוז את החבילה שלכם ונמסור אותה לחברת המשלוחים, תשלח אליכם הודעת SMS עם סטאטוס המשלוח. שם תוכלו לעקוב אחר ההזמנה, לקבל את פרטי השליח ולשנות את כתובת האספקה, במידת הצורך.
6. האם ניתן לשנות פרטי עסקה שבוצעה באתר האונליין?
עם סיום תהליך ההזמנה שלכם באתר, אנחנו מתחילים לטפל בה באופן מידי על מנת שנוכל לספק לכם אותה מהר ככל שניתן. מסיבה זו, שינויים בהזמנה יתאפשרו באמצעות פנייה לשירות הלקוחות שלנו, רק עד חצי שעה מרגע ביצוע ההזמנה בימים א'-ה', בשעות: 8:00-17:00 , בטלפון: 03-7770888 / 5897* או ב- WhatsApp: 050-888-2383.
7. איך מבטלים עסקה שבוצעה באתר האונליין?
בכדי לבטל עסקה שבוצעה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בבקשת ביטול (בימים א'-ה', בין השעות 8:00-17:00.) לטובת טיפול מהיר, יש לצרף מספר הזמנה בעת הפניה.
אם הבקשה מתבצעת עד שעה מביצוע ההזמנה ומקבלת אישור מנציג שירות הלקוחות, המשך הטיפול בה ייעצר מיידית. במידה והתשלום בוצע בכרטיס אשראי, ייתכן ותראו תפיסת מסגרת שתשתחרר תוך שלושה ימים. במידה והתשלום בוצע ב- PayPal הזיכוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים.
אם הבקשה מתבצעת לאחר יותר משעה מביצוע ההזמנה ו/או אחרי שעות הפעילות במוקד ו/או שנציג שירות הלקוחות טרם אישר את הבקשה, אנו נעשה את מירב המאמצים לעצור את המשלוח לפני שיגיע אליכם. אולם, אם בכל זאת יגיע אליכם, יש לסרב לקבלו ולומר לשליח שביקשתם לבטל. החבילה תחזור אלינו ושירות הלקוחות יזכו אתכם עד 14 ימי עסקים. מייל אישור יישלח למייל שהוזן במעמד ההזמנה.
*החברה לא תזכה בדמי משלוח במידה והבקשה נעשתה לאחר שעה מביצוע ההזמנה.
8. זמני שליחויות במהלך חודש נובמבר
במהלך חודש נובמבר יתקיימו אירועי קניות שנתיים ביניהם Shopping IL, Black Friday, יום הרווקים הסיני ו-Cyber Monday. בהתאם לכך צפויים עיכובים בזמני האספקה עקב עומסי עבודה חריגים. על כן, במהלך חודש נובמבר צפי זמן המשלוח יהיה עד 5 ימי עסקים, ו-7 ימי עסקים ליישובים מרוחקים.
ייתכנו שינויים נוספים בזמני האספקה בשל עומסים חריגים. זמני האספקה החדשים יפורסמו באתר.
בנוסף, הארכנו את שעות מוקד שירות הלקוחות שלנו בתקופה זו. המוקד יהיה זמין לכל שאלה בימים א'-ה' , בין השעות 8:00-17:00 . בטלפון 03-7770888 או ב- WhatsApp: 050-888-2383
9. איך מחזירים או מחליפים הזמנה או חלק ממנה, כשרוכשים באתר האונליין?
אם אתם מעוניינים להחליף/להחזיר את ההזמנה כולה או חלק ממנה, תוכלו לעשות זאת בקלות וללא עלות תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה באמצעות אחת מהאופציות הבאות ובכפוף לתנאי החברה:
1. החלפה/החזרה באחת מחנויות המותג:
גשו לאחת מחנויות המותג בארץ תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה עם המוצר שאותו תרצו להחליף ועם תעודת המשלוח או החשבונית. כנגד החזרת המוצר תוכלו לקבל מוצר חלופי או זיכוי כספי או החזר כספי.
2. החלפה/החזרה באמצעות סניף הדואר:
3. החזרה באמצעות שליח עד הבית:
יש להיכנס לאתר הייעודי לכך בכתובת: elcreturns.com
10. מי זכאי לשירות של החזרה באמצעות שליח?
השירות זמין להזמנה בשווי מעל 299 ₪ שבוצעה באתר האינטרנט הרשמי של המותג בלבד.
ניתן להשתמש בשירות זה פעם אחת לאותה הזמנה. במידה ותרצו להחזיר מוצרים נוספים מאותה הזמנה שלא החזרתם בשירות עם שליח ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.
11. איך מחזירים את כל הזמנה או חלק ממנה?
12. מה קורה אחרי ששלחתי את בקשת ההחזרה אליכם?
לאחר ששלחתם את בקשת ההחזרה, שליח או נציג מחברת המשלוחים ייצור איתכם קשר תוך שלושה ימי עסקים לתאום שעת איסוף החבילה.
13. מה קורה אחרי ששלחתי את בקשת ההחזרה אליכם?
ברגע שההחזרה תגיע אלינו ותעבור בקרה, אנחנו נשלח מייל על זיכוי אמצעי התשלום שלכם תוך 14 ימי עסקים.
14. האם שירות החזרה באמצעות שליח כרוך בתשלום?
השירות אינו בתשלום. אך הוא זמין להזמנה בשווי מעל 299 ₪ שבוצעה באתר האינטרנט הרשמי של המותג בלבד.
כרגע לא ניתן לקבל את השירות בתשלום נפרד.
במידה ובכל זאת תרצו להחזיר/להחליף הזמנה או חלק ממנה ששוויה נמוך מ 299 ₪ ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.
15. ניתן לבצע שינוי לאחר ששלחתי את בקשת ההחזרה?
בוודאי. במידה ותרצו לשנות את כמות או סוג הפריטים המוחזרים לאחר שנשלחה הבקשה באתר הייעודי לכך, אין צורך לעדכן אותנו או לבצע שינויים נוספים באתר, אלא פשוט לצרף או להסיר את הפריטים מהחבילה ולעדכן את פרטי ההחזרה בתעודת המשלוח שקיבלתם עם ההזמנה.
בכל מקרה, אנחנו מבצעים את הזיכוי על המוצרים המוחזרים בלבד.
16. האם ניתן להחליף מוצרים או גוונים באמצעות שירות זה?
לצערנו כרגע השירות פתוח להחזרות בלבד. במידה ותרצו להחליף מוצר או גוון, ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.
17. מידע חשוב בנוגע להחזרות